Bir aydan kısa bir süre önce Nike ile yollarını ayıran Tiger Woods yeni markası Sun Day Red'i duyurdu. Golf ekipman markası TaylorMade ile ortaklık kuran Woods, bu hamle ile kariyerinde yeni bir döneme işaret ederken şık ve sofistike logo tasarımı ilgi topladı. Woods'un yeni girişimi; performans giyimi ve lüks yaşam tarzı modasına yeni ve yüksek bir standart getirmeyi vaat ederken tasarımın merkezine tutkuyu koyan marka, efsane için heyecan verici yeni bir sayfa olmaya hazırlanıyor.

MAJOR KUPALARA GÖNDERME

Nike ve Tiger Woods reklamları spor pazarlamasının temel taşlarından biri olmaya devam ederken Woods'un yeni marka duyurusu bağımsız hikaye anlatımında yeni bir döneme geçiş anlamına geliyor.
Sun Day Red'in logosunda on beş çizgiyle süslenmiş harekete geçen bir kaplan yer alıyor. Bu akıllı tasarım Woods'un on beş büyük şampiyonluğunun her birini temsil ediyor, ancak Woods bu sayının artması halinde logonun değişebileceğini doğruladı. Markanın adı Woods'un ikonik Pazar kırmızılarına bir gönderme niteliğinde, ancak ifadeyi "Güneş Günü Kırmızısı" olarak bölme tercihi, markanın üçler kuralıyla elde ettiği güce işaret ediyor. Kelimenin "Güneş Günü" olarak bölünmesi, markanın tek bir günle sınırlandırılmayıp bir yaşam tarzı markası olarak daha geniş bir çekiciliğe sahip olduğuna işaret ediyor.

(Fotoğraflar: sundayred.com)